SnelStart - ook iets voor u?


Advies/Verkoop

U heeft de website van SnelStart bekeken en bent enthousiast, maar u zit nog steeds met vragen?

Wij komen graag vrijblijvend* bij u langs om uw wensen aan te horen en u te adviseren. Daarin zijn we heel eerlijk

Wij hanteren de standaardprijzen van SnelStart, u rekent dan ook met hen af


Implementatie

Om SnelStart garage te implementeren moet u van SnelStart een dealer inschakelen. De overige modules mag u zelf installeren en mee starten. Veel mensen doen dat ook, maar een aantal heeft daar geen gevoel bij en wil graag geholpen worden. Wij doen dat graag**


Instructie

U kunt bij SnelStart op Texel terecht voor een aantal cursussen, op hun website leest u daar meer over.

Wilt u liever niet 1 of 2 dagen naar Texel en wilt u liever dat iemand naast u komt zitten om u, aan de hand van uw administratie en vragen daarover, op weg te helpen?

Neem gerust met ons contact op, wij doen dat graag**


Uitbreiding

Het kan heel goed zijn dat u iets wilt wat met SnelStart niet mogelijk is, terwijl SnelStart voor het overgrote deel wel aansluit bij uw wensen.

Wij kunnen u dan vaak toch helpen door een uitbreiding op maat te maken. Hierover kunt u hier meer lezen

 


Snel Meer?

Wij helpen u graag met de aanschaf, implementatie en instructie van uw de SnelStart oplossing van uw keuze

Neem snel contact op

Ook voor uw branche

Boekhouden en factureren voor elke branche!

SnelStart heeft administratieve software voor elke branche. Hieronder ziet u enkele voorbeelden van branches waarin met SnelStart wordt gewerkt. Staat uw branche er niet tussen? Ook dan hebben wij een administratieve oplossing voor u!

  1. Bouw: Grip houden op bedrijfsprocessen. Dat kan met SnelStart!
  2. Montagebedrijf: SnelStart ondersteunt u met scherp offreren, in te kopen en strak te plannen
  3. Klusbedrijf: Inkoop van materiaal en het factureren op basis van eerder uitgebrachte offertes
  4. Schildersbedrijf: Ook voor btw-verlegd factureren,oppervlak doorrekenen of onderhoudscontracten
  5. Installatiebedrijf: Automatisch voorraadbeheer en besteladviezen zodat uw voorraad up to date is
  6. Detailhandel: non-food Facturatie, aanmaningen en voorraadbeheer doet u gewoon vanuit één programma
  7. Autobedrijf: Bespaar tijd en automatiseer uw volledige voertuigadministratie met SnelStart
  8. Fotograaf: Eenvoudig in- en uitkomsten registreren, offertes/facturen mailen en BTW-aangifte verzenden
  9. Accountantskantoor: Alle SnelStart pakketten, tegen een gunstige prijs
  10. Detailhandel: food Verbinding met kassasystemen en inkoop- en verkoopprocessen zijn op elkaar afgestemd
  11. Communicatiebureau: Gemakkelijk en betaalbare software. Direct inzicht in uw financiën
  12. Administratiekantoor: Alle SnelStart pakketten, tegen een gunstige prijs


Kijk voor meer informatie op de website van SnelStart

 

* Het vrijblijvende adviesgesprek is beperkt tot 1 uur. Daarna rekenen wij € 75,- per uur.

**Deze werkzaamheden plannen wij vooralsnog op de vrijdagen in, tenzij het niet anders kan. Wij rekenen hiervoor een uurtarief van € 75,-

 - Vanaf 30 km van Kampen brengen we tevens voorrijkosten in rekening - of - Per gereden kilometer brengen wij 19 ct in rekening.

 - Bij spoedafspraken brengen wij de volledige reistijd en kilometerkosten in rekening, na 19:00 uur berekenen wij een opslag van 50% -